Pasaport başvurusu yapamıyorum

Nüfus müdürlüğü pasaport kaç günde çıkar?

Belirli bir çıkma süresi vardır. Pasaport çıkarmak için yolculuktan 1 ay öncesinde başvuru yapmak önemlidir. Pasaport çıkma süresi ise 5 ila 7 gün arasında değişiklik gösterir. Yurt dışında pasaport çıkarmak ise 7 ila 10 gün arası sürmektedir.

2021 pasaport Başvurusu Nasıl Yapılır?

Pasaport başvurusu yapmak isteyen kişilerin ALO 199 çağrı merkezi ya da Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'ne ait websitesi üzerinden randevu alması gerekmektedir.

Pasaport almak için ne gerekli?

Pasaport İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

  • Kimlik belgesi.
  • Biyometrik fotoğraf.
  • Pasaport harç ve defter ücreti.
  • Varsa eski pasaport.
  • Reşit olmayan bireyler için muvafakatname.

En kısa sürede pasaport nasıl alınır?

Acil başvuru formu doldurmalısınız Öncelikle http://www.epasaport.gov.tr/ adresinden pasaport başvurusunda bulunup randevu alacaksınız. Randevu almanız yeterli değil, pasaportu alacağınız Emniyet Müdürlüğü'ne gidip acil başvuru formu da doldurmanız gerekiyor.

Pasaport başvurusu yaptım ne zaman gelir?

Pasaport işlemlerin tamamlanmasının ardından Türkiye'de 5 ila 7 gün içerisinde pasaport PTT aracılığı ile kişinin adresine geliyor. Ancak yurt dışında bir kişi için bekleme süreci biraz daha uzun olabilmektedir.

Pasaportun çıktığını nasıl öğrenebilirim?

– Öncelikle e-devlet Kapısı'nda yer alan Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü sayfasına girmelisiniz. Oradan da Pasaport Başvuru Durumu Sorgulama bölümüne girin. – Bunun için direk olarak https://www.turkiye.gov.tr/nvi-pasaport-basvuru-durum-sorgu linkini kullanabilirsiniz.

Ilk defa pasaport nasıl alınır?

İlk kez pasaport alacaklarda, eski pasaportunu yenisi ile değiştirecek olanlarda Nüfus Genel Müdürlüğüne bağlı Nüfus Müdürlüklerine başvuru yapanmak zorundadır. Başvurular şahsen yapılmaktadır. Şahsın kendisi olmadan yada vekalet ile kesinlikle başvurular kabul edilmemektedir.